Vrácení zboží a reklamace

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Pro všechno zakoupené zboží máte samozřejmě v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Jedinou podmínkou je v tomto případě, že zboží bude nepoužité = plášť nebyl ježděn a duše nebyla nafouknuta.

Postup v těchto případech je velmi jednoduchý:

1) emailem na adresu info@gasto.cz zašlete - "Odstoupení od kupní smlouvy"  - postačí nám číslo objednávky, stručné info, že odstupujete v zákonné lhůtě a číslo účtu pro vrácení prostředků

2) zboží fyzicky zašlete zpátky k nám viz následující odstavec

- můžete poštou na své náklady nebo

- pro Vás zajistíme návratovou zásilku služby Zasilkovna.cz

3) po převzetí zboží Vám vystavíme dobropis a převedeme peníze

 

KAM A JAK ZBOŽÍ ZASLAT?

1) Přes Českou poštu poslat zboží na adresu Ing. Petr Dvořák, Palackého 128, 742 83 Klimkovice - zdůrazňujeme prosím nezasílat na Volgogradskou do Ostravy

2) Požádat nás emailem o vytvoření reklamační zásilky v síti Zásilkovna.cz - v tom případě jen odevzdáte balíček na pobočce Zásilkovny, kterou si sami vyberete

CENA ZA DOPRAVNÉ PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ

S cenou za dopravné při vracení zboží v zákonné lhůtě se to má dle zákona takto:

1) Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. 

2) Pokud kupující vrací všechno zakoupené zboží = ruší celou objednávku, vrátí mu prodávající cenu zboží i dopravného, které bylo v rámci objednávky hrazeno

Pokud tedy zvolíte vrácení zasláním na své náklady na adresu sídla (Ing. Petr DVOŘÁK, Palackého 128, 74283 Klimkovice) a vracíte celou objednávku, vrátíme Vám také cenu dopravného z Vaší původní objednávky.  Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací.

Pokud zvolíte vrácení prostřednictvím návratové zásilky služby Zásilkovna.cz a vracíte celou objednávku, odečteme Vám z vráceného dopravného 90 Kč. Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací, ale ani my Vám návratovou zásilku služby Zásilkovna účtovat nebudeme.

 

REKLAMACE

V případě reklamací, zašlete emailem na adresu info@gasto.cz popis závady a pokud to povaha závady umožňuje přiložte fotografii vady. Uveďte také číslo objednávky nebo faktury. Za datum zahájení reklamačního řízení považujeme potvrzení doručení Vašeho emailu do naší schránky. Pokud bychom Vám potvrzení přijetí reklamace nepotvrdili do 3 dnů od jejího odeslání, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle + 420 727 893 802.

Následně od Vás vyžádáme vrácení zboží. Pokud zboží budete schopni podat na některé z poboček služby Zásilkovna.cz, dopravu uhradíme za Vás.