Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Vrácení zboží a reklamace
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY V ZÁKONNÉ LHŮTĚ
Pro všechno zakoupené zboží máte samozřejmě v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Jedinou podmínkou je v tomto případě, že zboží bude nepoužité a v původním obalu.
Postup v těchto případech je velmi jednoduchý:
1) emailem na adresu info@gasto.cz zašlete - "Odstoupení od kupní smlouvy" - postačí nám číslo objednávky, stručné info, že odstupujete v zákonné lhůtě a číslo účtu pro vrácení prostředků
2) zboží fyzicky dostanete zpátky k nám - můžete poštou na své náklady nebo pro Vás na naše náklady zajistíme návratovou zásilku služby Zasilkovna.cz - viz níže
3) po převzetí zboží Vám vystavíme dobropis a převedeme peníze
KAM ZBOŽÍ ZASLAT?
1) Přes Českou poštu poslat zboží na adresu Ing. Petr Dvořák, Palackého 128, 742 83 Klimkovice - zdůrazňujeme prosím nezasílat na sídlo skladu na ul. Volgogradskou do Ostravy
2) V rámci emailu s odstoupením od smlouvy nás požádat o vytvoření reklamační zásilky v síti Zásilkovna.cz - v tom případě jen odevzdáte balíček na zvolené pobočce služby Zásilkovna
CENA ZA DOPRAVNÉ PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ
S cenou za dopravné při vracení zboží v zákonné lhůtě se to má dle zákona takto:
1) Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
2) Pokud kupující vrací všechno zakoupené zboží = ruší celou objednávku, vrátí mu prodávající cenu zboží i dopravného, které bylo v rámci objednávky hrazeno
Pokud tedy zvolíte vrácení zasláním na své náklady na adresu sídla (Ing. Petr DVOŘÁK, Palackého 128, 74283 Klimkovice) a vracíte celou objednávku, vrátíme Vám plnou cenu dopravného z Vaší původní objednávky. Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací.
Pokud zvolíte vrácení prostřednictvím návratové zásilky služby Zásilkovna.cz a vracíte celou objednávku, odečteme Vám z vráceného dopravného 80 Kč. Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací. V obou těchto případech při vrácení přes ZásilkovnuVám návratovou zásilku služby Zásilkovna účtovat nebudeme.
REKLAMACE
V případě reklamací, zašlete emailem na adresu info@gasto.cz popis závady a pokud to povaha závady umožňuje, přiložte fotografii vady. Uveďte také číslo objednávky nebo faktury. Za datum zahájení reklamačního řízení považujeme potvrzení doručení Vašeho emailu do naší schránky. Pokud bychom Vám potvrzení přijetí reklamace nepotvrdili do 3 dnů od jejího odeslání, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle + 420 727 893 808.
Pokud to bude oddělení kvality výroby vyžadovat, vyžádáme si od Vás následně fyzické vrácení zboží na sídlo firmy nebo sídlo servisu.