Střední láhev smoothie mixérů DOMO - transparentní s logem, 400 ml

Kód: DO492BL-BM
Značka: DOMO
189 Kč
Skladem
Náhradní 400 ml nádoba k rodinnému smoothie makeru DOMO. Vyrobeno z absolutně nezávadného plastu Tritan(TM) bez obsahu BPA. Nádoba je opatřena víčkem s uzavíratelným pítkem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Střední značková láhev rodinného smoothie mixéru DOMO

  • Barva: transparentní s logem
  • Objem: 400 ml
  • Nádoba je vyrobena z trvanlivého nezávadného plastu značky Tritan(TM) bez obsahu BPA s dlouhou dobou použitelnosti
  • Neabsorbuje cizí chutě a pachy
  • Dobře těsnící víko s uzavíratelným pítkem
  • Možno mýt v myčce na nádobí

Náhradní láhev je kompatibilní s těmito modely smoothie:

  • DOMO DO434BL
  • DOMO DO435BL
  • DOMO DO436BL
  • DOMO DO481BL
  • DOMO DO491BL
  • DOMO DO492BL
  • DOMO DO495BL

Belgický výrobce DOMO

Belgická značka DOMO je členem rodinné belgické firmy Linea2000. Linea se zabývá již od 80 let dovozem spotřebičů na belgický trh a v jejím portfoliu značek najdete nyní DOMO, BORETTI, PRIMO, BELLUX  a QUIGG. Ačkoliv na českém trhu nejsou tyto značky příliš známé, na západ od našich hranic platí za synonymum kvality.  

Značka DOMO vznikla z potřeby vyrábět produkty vlastní značky s ještě vyšší kvalitou a "podle představ majitelů -  rodiny De Voeghtt". Za téměř 30 let existence této značky se sortiment rozrostl na tři stovky spotřebičů z různých oblastí domácího elektra. Kuchyňské spotřebiče (některé se zárukou až 10 let), pomocníci domácího úklidu nebo třeba vinotéky odvádějí dobrou službu v domácnostech po celé Evropě. Zastoupení DOMO najdete v Belgii, Francii, Německu, Švýcarsku, Holandsku, Rakousko či Španělsku. Můžete se spolehnout, že udělají i Vaši domácnost lepší.

DOMO neinvestuje tolik do marketingu, ale prioritou je kvalita. Všechny produkty jsou důsledně testovány při vývoji, výrobě i namátkově při expedici, aby splňovaly vysoké nároky na kvalitu. Společnost Linea2000 se také hlásí ke kodexu BSCI - Business Social Compliance Initiative, který zajišťuje také "morální" kvality všech produktů ve vztahu k zaměstnancům.