Malá láhev nutri mixéru DOMO - 530 ml

Kód: DO700BL-BK
Značka: DOMO
199 Kč
Skladem
Náhradní 530 ml nádoba k nutri mixéru DOMO XPower. Vyrobeno z absolutně nezávadného plastu Tritan(TM) bez obsahu BPA. Nádoba je opatřena víčkem s uzavíratelným pítkem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Malá láhev nutri mixéru DOMO.

  • Barva: průhledná
  • Objem: 530 ml
  • Nádoba je vyrobena z trvanlivého nezávadného plastu značky Tritan(TM) bez obsahu BPA s dlouhou dobou použitelnosti
  • Neabsorbuje cizí chutě a pachy
  • Dobře těsnící víko s uzavíratelným pítkem
  • Možno mýt v myčce na nádobí

Vhodné pro tyto modely:

  • DOMO DO700BL
  • DOMO DO9184BL
  • DOMO DO9185BL

Rozměry balení (š x h x v): 11 x 10,4 x 19,5 cm
Rozměry láhve (š x h x v): 10 x 10,5 x 18,7 cm

Hmotnost balení: 0,29 kg 
Hmotnost láhve: 0,22 kg

Belgický výrobce DOMO

Belgická značka DOMO je členem rodinné belgické firmy Linea2000. Linea se zabývá již od 80 let dovozem spotřebičů na belgický trh a v jejím portfoliu značek najdete nyní DOMO, BORETTI, PRIMO, BELLUX  a QUIGG. Ačkoliv na českém trhu nejsou tyto značky příliš známé, na západ od našich hranic platí za synonymum kvality.  

Značka DOMO vznikla z potřeby vyrábět produkty vlastní značky s ještě vyšší kvalitou a "podle představ majitelů -  rodiny De Voeghtt". Za téměř 30 let existence této značky se sortiment rozrostl na tři stovky spotřebičů z různých oblastí domácího elektra. Kuchyňské spotřebiče (některé se zárukou až 10 let), pomocníci domácího úklidu nebo třeba vinotéky odvádějí dobrou službu v domácnostech po celé Evropě. Zastoupení DOMO najdete v Belgii, Francii, Německu, Švýcarsku, Holandsku, Rakousko či Španělsku. Můžete se spolehnout, že udělají i Vaši domácnost lepší.

DOMO neinvestuje tolik do marketingu, ale prioritou je kvalita. Všechny produkty jsou důsledně testovány při vývoji, výrobě i namátkově při expedici, aby splňovaly vysoké nároky na kvalitu. Společnost Linea2000 se také hlásí ke kodexu BSCI - Business Social Compliance Initiative, který zajišťuje také "morální" kvality všech produktů ve vztahu k zaměstnancům.